Latest Posts

Cara Daftar Kursus Kahwin di JAIS

9:19:00 AM 0
assalamualaikum and hello lads! siapa sini dah ambil kursus kahwin? aku dahhh.. tapi ambil lagi sebab aku tak ingat apa dah masa aku turut ...

Rumah Teres 2 Tingkat di SP Saujana untuk Disewa

4:00:00 PM 2
assalamualaikum and hello lads! kalau sesiapa yang sedang mencari rumah untuk disewa di Sungai Petani, Kedah, boleh lah tengok rumah ni jug...

Awesome Canteen Sekeping Victoria, Penang

12:00:00 PM 3
assalamualaikum and hello lads! pernah dengar tak tentang Sekeping ni? Sekeping ada di merata tempat. salah satu yang aku suka adalah Sekep...

Kesetiaan dalam Perhubungan

11:10:00 AM 1
assalamualaikum and hello lads! aku minta maaf sebab cerita ini agak personal. aku nak pendam lama-lama pun susah sebab aku bukan jenis ora...

My Instagram

Copyright © The Minimalist Traveler. Made with by OddThemes