Latest Posts

Rumah Teres 2 Tingkat di SP Saujana untuk Disewa

4:00:00 PM 2
assalamualaikum and hello lads! kalau sesiapa yang sedang mencari rumah untuk disewa di Sungai Petani, Kedah, boleh lah tengok rumah ni jug...

Awesome Canteen Sekeping Victoria, Penang

12:00:00 PM 2
assalamualaikum and hello lads! pernah dengar tak tentang Sekeping ni? Sekeping ada di merata tempat. salah satu yang aku suka adalah Sekep...

Kesetiaan dalam Perhubungan

11:10:00 AM 1
assalamualaikum and hello lads! aku minta maaf sebab cerita ini agak personal. aku nak pendam lama-lama pun susah sebab aku bukan jenis ora...

Makan Kurtos Kalacs di Rollney Penang

10:00:00 PM 2
assalamualaikum and hello lads! cuti hujung minggu yang lepas, aku buat keputusan untuk ke Pulau Pinang. alang-alang dah ke sana, aku ajak b...

My Instagram

Copyright © The Minimalist Traveler. Made with by OddThemes