Friday, November 8, 2013

Preview Nafasku Hanya Untuk Dia
12:16:00 PM

Preview Nafasku Hanya Untuk Dia

20 comments:

  1. singgah & follow ;)

    na ckp ni tp jgn marah eh hehe..font awk tu klau bleh gelapkan sket sbb ble na bace xbrape jelas butiran nya..klau xbleh xpela hehe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. tulah psl. nak tukar colour bagi pekat sikit tapi x reti -.-"

      Delete
  2. Citer ni best. Kalau bleh teruskan eaa? Saya sokong citer akak sebab saya suka watak Mirza. Hihihi ^^

    ReplyDelete
  3. Pada pendapat saya cerita akak lain daripada yg lain.. Serius best.. Heee :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. terima kasih banyak-banyak. :D

      Delete
  4. Apa yg blh saya cakap...teruskan menulis akak...kalau boleh bukukan terus novel akak ni... Pasti meletup punya.Tak sabar nak tunggu smbungan seterusnya...cepat2 smbung akak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha. terharunya akak dengar. thank you so much. really appreciate it :D insya-ALLAH.

      Delete
  5. Tgk blog ni, tbe2 rse nk aktif tulis blog balik.. Wee~~ -najwa-

    ReplyDelete
    Replies
    1. najwa!!! :D ha, p wat novel. hehehe :P

      Delete
  6. hmm...suka sangat kat cite nie..sebab mirza dan ainul selalu bergaduh..macam kite dan husband..huhu tiap kali baca,kite rasa macam nak suru ainul gtau jak pasal nelly tu..hihi geramnyeeeee!..hahahaha (eksaited gilak) :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, harap-harap gaduh2 sayang la ye :)

      haha, thank you! x pasti lagi nk buat Nelly betul2 jmpa dengan Ainul or x. hehehe.

      Delete
  7. amyyy ....

    keep writing .... suka mirza ... hehehe ...

    ReplyDelete
  8. amy dear ...

    menunggu2 bab 10, 11, 12 ,,, ni ..

    hehehe ... bila nak hapdet blog? ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. insya-ALLAH petang or malam ni. sabar erk. dah nak siap pun. tnggal edit2 je. XD

      Delete
  9. best sangat cerita dia...

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.