Tag It!

8:30 p.m
rumah
bosan

okay, ini sekadar main saja-saja sebelum aku sambung buat e-novel aku. hahaha. orang lain buat wordless wednesday. aku buat sesuka hati bila aku nak main letak gambar sahaja. kali ni aku main tag pakai gambar je. adalah sikit caption aku buat, takut korang nak tahu ke. weee.. adios~

1. Current Laptop Wallpaper




2. Favorite color



3. Favorite romance novel 

saya sangat suka cerita yang ada kaitan pasal baby ^^,


4. Favorite sci-fi novel



5. Dream house



6. Dream wedding




7. Favorite actor

aku tak tahulah kenapa aku suka sangat dengan Bruce Willis ni. 


Ewan Mcgregor


8. Favorite actress

Jennifer Lawrence one and only


Deepika Padukone


9. Favorite singer



10. Favorite band



11. Favorite quote




12. Favorite youtuber



13. Favorite true story





14. Favorite food

 


15. Favorite Disney character



16. Favorite photo


selebihnya ada dalam  Tumblr aku. 


17. Favorite self-help book

buku ni serious best. korang kena beli satu. kalau rasa tension, luahkanlah segalanya dekat dalam ni.


18. Favorite animal


aku pun tak tahu kenapa aku minat sangat dengan hedgehog ni. aku nak satu!!!!






post signature

Share:

0 comments

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.