My Little Hummingbird

9:16 a.m
office
boss belum masuk lagi

assalamualaikum and hello everyone! 

aku tengah buka google tadi. then, i happened to see this. ceh. 





aku nampak hummingbird je, aku teringat cerita yang aku buat. Nafasku Hanya Untuk Dia. hehe..

ha, kalau korang tak tahu, itulah rupa hummingbird tu. comel sangat. aku ambil hummingbird tu sebab aku minat seorang novelis ni. aku memang minat gila dengan cerita dia. Lisa Kleypas. dalam satu novel dia tu, ada cerita pasal Amelia. mahahaha. and husband dia panggil hummingbird. so, aku pun ambillah ayat tu. 

okay, tu je. saje menggedik tak ada benda nak buat. 


adios~






post signature

Share:

4 comments

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.