'Setulus Kasih Ibu' Contest by Dr. Shikin

 photo PicsArt_1399658091312_20140510_015633_zps327cecf4.jpg

No.1 x20peket (collagen KWhite38)
No.2 x4 (key chain Cameron Highland)
Yang lain2 adalah Tupperware Brands...
No.3 x2
No.4 x2
No.5 x1
No.6 x1
No.7 x1
No.8 x2
Cash RM20 x2
Cash RM10 x7

Pemilihan Pemenang:

Top Referral x1
Ucapan Hari Ibu paling 'mengancam' x2
Lucky draw x40

Tarikh penting:
11 Mei - 30Jun 2014.
(Akan dilanjutkan sehingga peserta genap 90 orang. Hehe..up sikit target).

Pengunguman pemenang - 3July 2014. 

Ucapan Hari Ibu :

9 bulan dia jaga aku dalam rahimnya,
22 tahun dia membesarkan aku.
bila arwah abah tak ada, hilang separuh kekuatan dia.
tapi dia tabah jaga kami 5 beradik. 
sabar melayan karenah kami yang macam-macam ragam ni.
ada yang degil, ada yang terlebih manja, 
tapi kasih sayang tu tak pernah hilang.
dialah umi, dialah cikgu,
dia jugalah cinta pertama kami,
and takkan ada sesiapa yang dapat menggantikan dia.

umi, happy birthday and mother's day to you. 
semoga ALLAH merahmati umi.
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. 
we love you always  :)


post signature

Share:

8 comments

  1. ayu datang dari contest yang sama..ada masa singgah la ke blog ayu ...tq ye..

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/06/setulus-kasih-ibu-contest-by-dr-shikin.html

    ReplyDelete
  2. good luck!
    singgah dari segmen/contest yg sama
    http://www.irrayyan.com/2014/06/setulus-kasih-ibu-contest-by-dr-shikin.html

    ReplyDelete
  3. Ros singgah sini dari segmen yang sama.
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/07/setulus-kasih-ibu-contest-by-dr-shikin.html

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.