Friday, June 27, 2014

Mandi Air Masjid : Anak Dengar Kata
4:22:00 PM

Mandi Air Masjid : Anak Dengar Kata

7 comments:

  1. yup..betul tu. pernah dengar orang kata air zam zam bila dah keluar dari Mekah rasa dah lain. sebab molekul-molekul ni lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm... sebab tu la rsa dia lain kan. orang kata air zam zam ni masa dekat sana rasa manis sangat. kat sini...

      Delete
    2. betul tu Amy...perasaan pun lain.minum air zam zam sambil tengok kaabah depan mata, memang feeling yang tak terbeli dengan wang ringgit.

      Delete
  2. macam mana nak mandi guna air kolah masjid? bawak air kolah balik rumah ke? tak ke nanti orang lain kata curi air. mohon tunjuk ajar :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. janganlah sampai bawa balik ke rumah. niat tu kena betul juga ye dak. kalau dikata curi air, selama ni kita ambil wudhuk tu mencuri juga ke? (sebab kita pakai air kolah tu). kita bukan nak mandi diri kita yang dah besar ni.


      rasanya kalau setakat cuci rambut anak, sapu muka dia tu boleh aje. kalau nak pendapat yang sebetulnya, kena tanya yang lebih bertauliah la..

      Delete
    2. oh. baru paham. untuk anak kecil la kiranya. ingat kan remaja pun boleh. haha nice !

      Delete
    3. hehe. kalau remaja tu, saya memang tak mampu nak bagi jawapan. karang kalau tersalah, saya yang kena. adeh.

      Delete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.