Segmen KAD RAYA BERSAMA AIZU

Hi olls!!!
Salam Ramadhan buat semua..
Memandangkan ramai rakan2 blogger yg berlumba-lumba anjurkan segmen KAD RAYA, makanya aizu pun rasa cm 'terbuka hati & perasaan' nak buat .. Hahahah..
Tujuannya: nak eratkan silaturrahim sesama kita..
Yelah kan.. Selama ni asik berhubung on9 je.. So kita maju setapak lagi.. Tp berbalik pada tradisi dulu2, sebelum zaman gajet2 canggih skrg ni...
Ni kali ke 2 aizu buat GA stelah sekian lama..
 
http://www.aizuslife.blogspot.com/2014/07/segmen-kad-raya-bersama-aizu.html 
 

Syarat dia mudah je..
  1. Follow blog NI.. Kalo dh follow, tQ diucapkan ^-^,   <<< JUJUR tau >>>
  2. Mestilah ada blog.. Senang aizu nk tinggal jejak
  3. Buat n3 bertajuk "Segmen KAD RAYA BERSAMA AIZU".. Jgn lupe taruk pic atas tu skali tau..
  4. Ajak kawan2 join.. Lagi ramai lg baik.. :D
  5. Done semua, tinggalkan LINK korg kat bahagian komen yer..
  6. Ok, tu aje.. Hehehhe..
Hadiah:
  • Disebabkan ni tema RAYA, so pemenangnya akan dpt KAD RAYA dpd aizu.. Segala design or paras rupe kad tersebut bergantung pd pilihan aizu ok.. Hehhe..
  • Jumlah penyertaan x dihadkan.. Tp hanya 15 org bertuah jer yg akan dpt KAD RAYA.. 3 pemenang utama akan terima KAD RAYA + DUIT RAYA
  • Tarikh tutup penyertaan KHAMIS, 17 JULAI 2014 bersamaan 19 RAMADHAN 1435h
  • Insyaallah kad2 tu akan dipos pada hari JUMAAT tu sbb masa pun dah suntuk..
Trimas!!!
 
post signature

Share:

6 comments

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.