Cinta Tak Kesampaian



post signature

Share:

36 comments

  1. comel.... cinta takkk bertepukk..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. silap simbol ni kak. patutnya </3

      hehe

      Delete
    2. patah hati? hehe xpe, jodoh dah ada. tunggu muncul depan mata. suprisseee

      Delete
    3. insya-ALLAH. takut terlebih terkejut je kang. hahaha

      Delete
  3. lagi skittt je tuuu.. hehe

    nice laa ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah, bila jodoh belum sampai, memang xde lah nak bertegurnya.

      Delete
    2. hehehe masanya akan tiba. tunggu jelaa kan ^^

      sy tag awak http://loveneddy.blogspot.com/2014/08/sorry.html

      Delete
  4. Sdhnya..sejutu love is about timing..

    ReplyDelete
    Replies
    1. indeed. ^^,

      bila ALLAH kata masa tu jadi, jadilah..

      Delete
  5. eee sabar jelahkan.. huhu kesian dua2.. lain kali jgn bicara tanpa kata.. kena ada suara sekali huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep! nak kena kuarkan suara tu yang susah sikit. sobs.

      Delete
    2. kalau dah sedia. xperlu segan kan KM? luahkan aje amy

      Delete
  6. Alaa sedih pula . Tak pe bila sampai masanya ia akan datang dengan sendirinya . InsyaAllah .

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya-ALLAH mudah-mudahan. cewah, macam cerita betul pula >.<

      Delete
  7. Kekadang orang yang kita suka, tak semestinya kita dapat kan? Kekadang orang yang kita benci sangat rupanya itula pasangan kita dunia akhirat...kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasal. ALLAH je lebih tahu. kadang2 takut nak membenci orang, karang jadi lain pula.

      Delete
  8. Cinta itu tentang keberanian
    Keberanian menyatakan cinta
    Cinta itu juga tentang keberanian
    Keberanian menolak cinta :)

    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Segala ketentuan ditangan tuhan.. apa yg penting kita kena usaha & bertawakkal kpdnya... :)

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.