Siapa Yang Menghargai




post signature

Share:

23 comments

  1. Hargai lah setiap masa yang kita ada :) Dan hargai semua yang kita miliki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. masa itu sangat tak ternilai.

      Delete
  2. seriousslyy... deep n bestt! masa tu penting dlm hidup kitaa...

    ReplyDelete
  3. Wow...seriously besttt sgt kata-kata nie.. ^_^

    ReplyDelete
  4. Menghargai. Tu yg susah benor manusia nak buat sebenarnya. wuwuwu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. bila dah hilang, bila dah tak ada, baru nak menyesal.

      Delete
  5. Kita x kan menghargai sesuatu selagi ia masih bersama kita kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju sangat. tu jadinya yang dikejar x dapat, yang dikendong berciciran.

      Delete
  6. yang one minute tu, memang pernah jadi dulu masa dok naik lrt.. aduhai...rasa ralat sangat bila telepas train!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm.. tu lah, lepas tu kena tunggu lagi 30 minit (kalau ktm). adeh...i feel you sis.

      Delete
    2. kalau LRT, ok kan sebab kejap je ada. kalau KTM tu, harap bersabar banyak2. hahhaha..

      Delete
    3. betul3! tapi nak xnak, KTM terpaksa dipilih juga sebab nak balik rumah T_T

      Delete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.