Terima Kasih Kerana Selalu Ada

terima kasih—
buat mereka yg selalu ada,
yg tak pernah tinggalkan aku,
walau apapun keadaan.

terima kasih—
buat mereka yg selalu mendoakan aku,
tiap kali selesai solat,
atau yg pernah mendoakan kebaikan aku,
moga malaikat juga mendoakanmu selalu.

terima kasih—
juga buat mereka yg pernah ada,
walaupun hadir kamu cuma sebentar,
mengisi kekosongan hati,
memberi sedikit kenangan,
moga Allah lindungi kalian sekeluarga..
 
 
 
 
post signature

Share:

24 comments

  1. samasama amy. hee
    semoga Allah lindungi Amy dan sekeluarga jugak. amin :)

    ReplyDelete
  2. salam,
    singgah sebentar :)
    moga Allah merahmati kita semua. InshaAllah.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. suka dapat kenal dengan kak Scha gak ^^,

      Delete
  4. hye hye kak Amy comel ^^
    buat apa tue ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello cik adik krung krung yang manis. ^^,

      tengah siap-siap nak g kuliah ni. hehe

      Delete
  5. Amy, thanks baru dapat kad raya awak rini.
    Akak kan letak alamat klinik sebab takde kat rumah..tapi rupanya xde orang sampaikan pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. iye? alhamdulillah. baguslah kalau macam tu ^^,

      xpe. yang penting dapat. hehe

      Delete
  6. Terima kasih atas ukhwah yg terjalin di alam maya. Semoga bersama kita semua beroleh keberkatannya... aamiin.

    ReplyDelete
  7. bagus.. sentiasalah bersyukur dengan kehadiran mereka-mereka yang baik disisi kita..

    ReplyDelete
  8. ditujukan untuk siapa ni Amy.. takpe, kak Ros nak jawab sama-sama jugak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. untuk semua yang rajin singgah sini termasuklah kak Ros. ^^,

      Delete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.