Wordless Wednesday .:PHOTO:.

Makan dalam faham..

sila terasa
post signature

Share:

21 comments

  1. Lepas ni mesti ada bg burger free cam thn lepas

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, tahun lepas pun ada erk? saya xtahu lak.

      Delete
  2. aku tak suka uai ni tapi betul jugak kan... sanggup ke kita...?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila dah buat persamaan macam tu, memang tak nak ler makan. ^^,

      Delete
  3. memang betul betul mcd bagi burger free ke?? :O

    ReplyDelete
  4. makanya jangan makan... tak sangka betul deme bagi free kan?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep. itu saya xtahulah kak. katanya memang nak bagi. dekat masjid lak tu.

      Delete
  5. singgah sini & follow u #369..
    selamat hari raya, maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  6. Mmg betul tu apa yg dicakap tu.. sama2lah kita renungkan...

    ReplyDelete
  7. Kak irra dh lama boikot mcd. Terbaru boikot tesco. Pray for gaza

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la. nampaknya kena g tempat selain tesco lah ni.

      Delete
  8. ermm, ermm ermmm. kalau amy, amy makan tak?

    ReplyDelete
  9. yup, kena ambil peduli hal ni.. jangan buat tak tahu je.. mohon terasa kepada yang masih tak terasa :)

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.