Saturday, September 6, 2014

Day 05 Challenge .:BAGI AKU, CINTA TU:.
10:08:00 PM

Day 05 Challenge .:BAGI AKU, CINTA TU:.

22 comments:

  1. Cinta itu mmg sentiasa indah, tp dlm keindahan itu kita kena kenal onar & durinya.. cheh.. mcm dr falsafah cinta lah pulak hehee.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. cewah. jadi doktor falsafah cinta pun boleh XP

      Delete
  2. seriau pula tengok gambar tu..gayat..hehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe.. jangan tengok dah kak. XP

      Delete
  3. Sabar ye amy, akak pun hadapi masalah yg sama

    ReplyDelete
    Replies
    1. one fine day, kan kak. one fine day :)

      Delete
  4. don't worry . kite pon tak de pakwe jugak . biar cinta datang bila kita bersedia menerima cinta . ok ?

    ReplyDelete
  5. kan?? satu ketika kaksha nyesal jugak selalu kejar cinta manusia, terus lupa siapa yang cipta kaksha untuk jatuh cinta... (sedih pulak) sobs

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep. takpe, yang penting kita kembali pada DIA balik kan. ^^,

      Delete
  6. macam sama je. hehe. takpelah, cinta Allah itu yang utama.

    ReplyDelete
  7. cinta.. susah nak diterangkan melalui kata-kata.. tapi, ia boleh dirasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cewah... bila kak Ros berkata-kata XP

      Delete
  8. Betul k.Farrah cakap.
    Setiap orang mendefinisikan cinta mengikut cara masing-masing.
    Ada yang pandai berkata-kata tu sampaikan manipulate pasangan dengan definisi cinta depa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. hmmm, yang last sekali akak cakap tu memang saya setuju... alahai, manusia manusia...

      Delete
  9. alahai. sabar ye.. satu hari nanti. bercinta lepas nikah mungkin.. mudah mudahan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya-ALLAH. thanks awak! :D

      saya doakan yang sama untuk sis. ^^

      Delete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.