Busy Lagi

 
assalamualaikum and hello lads!
aku busy lagi. maaf. aku kena siapkan manuskrip ni dulu sebelum aku blogwalking. banyak favorite blogs yang aku tak sempat singgah. sorry sangat!
nanti dah ada kekosongan masa, aku datang erk. 

atas ni, kalau ada rezeki. in shaa ALLAH. kalau tak ada, takpelah.

kenapa ramai suka cerita ni erk? 
 
 
post signature
 
 
 
 
 

Share:

13 comments

  1. oh.. penulis rupa nya. kena selalu singgah ni. suka baca e-novel. =)

    Jemput singgah sini #imladyadi

    ReplyDelete
  2. wow manuskrip bestnya !!! gud luck Amy ^^ buat kerja mana yang penting dulu..

    ReplyDelete
  3. Penulis yg berbakat...keep it up amy!!

    ReplyDelete
  4. Woahhh tak tahu pula kau menulis owh.. kat mana boleh baca ni?

    ReplyDelete
  5. otak kaksha dah berkarat :( kalau tak boleh geng amy... kaksha sangat suka menulis !! all the best, goodluck cyg...

    ReplyDelete
  6. Gambatte, Amy! Semoga dipermudahkan semuanya :)

    ReplyDelete
  7. Busy yer. Semoga dipermudahkan segala urusan Amy ^_^

    ReplyDelete
  8. Good luck amy :)
    Seronoknya ada manuskrip.

    ReplyDelete
  9. Waaaaaahhh bleh tau manuskrip tu ape??
    Hahahahahah
    Jgn lyn soalam bodoh akk ni

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.