Koko Hilang :(

12:27 p.m
rumah
salah sendiri
sedihnya.. tadi mak cik kol. 
ni kucing siapa kat rumah mak long ni?
kelam kabut keluar tengok sangkar. alih-alih dua-dua tak ada, Karamel dengan Koko.. 
pergi rumah maklong, Karamel je ada.. ala, mana Koko pergi ni... dah lah dia paling manja.. sedihnya aku.
silap aku juga. kat luar ada dua sangkar. aku bagi makanan kat diorang. ingat dah kunci, rupanya belum.. sedihnya aku. macam mana lah tak boleh double check.
30 minit mencari dekat luar. dah lah hujan. dah lah gelap. Koko tu dah lah paling kecik.
Koko, balik rumah ye... jangan merayap jauh-jauh. awak tu kecik lagi.. dah lah tak ada suara.. 
nak panggil nama Koko malam-malam pun, takut orang rasa lain macam pula..
hmm...

http://1.bp.blogspot.com/-BUK3NsTBmIE/VCBQeRhwFFI/AAAAAAAADqg/NmNeEEw5gRI/s1600/IMG-20140909-WA0012.jpg
 
 
 
 
post signature

Share:

50 comments

  1. Koko cari kekasih baru kot. hehe nanti dia balik la tuu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koko kecik lagi... harap2 dia x pandai menggatai lagi la.. huu.. harap2 nya macam tu la..

      Delete
  2. semoga koko dijumpai... kaksha tahu rasa kehilangan kucen tersayang lelagi kalau dia manja.... aduh... tersiksa batin wooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih kaksha.. tu lah, sedih rasanya sangat-sangat.

      Delete
  3. Harap koko balik rumah..memang sedih bila kucing yang disayangi hilang..

    ReplyDelete
  4. Comelnya kucing! *Koko, cepat balik ya! Kesian kakak awak ni*

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah... adik saya lagi sedih.. dia lagi rapat dengan Koko tu.

      Delete
  5. Harap Koko balik segera. Mungkin dia gi main2 explore area keliling.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mudah-mudahan kak. bukan, ada budak ni culik kucing ktorang. hmmm

      Delete
  6. Ala, jgn lah die sesat... kucing akak penah sesat tw amy sebab dia keliru semua pintu sama jer... dia duk ngiau2 dpn pintu rumah org yg die ingat umah akak huhu... nanti pelan-pelan cari koko mybe dia jln2 jugak kemana-mana tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke? alahai, siannya macam tu. dah lah kecik lagi. hmmm..

      Delete
  7. Ala kesian koko, kesian Amy jugak...hopefully koko jumpa jalan balik ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm... harap-harapnya budak tu pulangkanlah balik kucing..

      Delete
  8. kak ni serik nak bela kucing..kucing asyik hilang dio kebas org

    ReplyDelete
  9. Moga Koko kembali ke rumah... Sabar yer Amy ^_^

    ReplyDelete
  10. Semoga koko segera balik rumah...:)

    ReplyDelete
  11. aduhai...semoga koko cepat dijumpai...

    ReplyDelete
  12. aduyaii awat comel sgt niiii. hishhh geramm
    da jumpa lom?

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. tu lah.. rindu nak gomol Koko. dia lah yang suka bergesel gesel kat orang...

      Delete
    2. Hahahah mesti manje sgt tu kan...
      Smpai nk gesel2 je tuu...

      Delete
  14. Kesiannya... harap jngnlah org culik dia...

    ReplyDelete
  15. wahh stylo nya wolf kat atas tue ^^

    ReplyDelete
  16. comelnya koko,igtkan badan cokelat..hehe
    benda dah jadi amy,harap koko ditemui dgn segera.. satu hari nnti insyaaAllah dia balik ke rumah tuan dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada tompok2 coklat je ^^,

      tu lah.. harap2 nya macam tu la.. in shaa ALLAH.

      Delete
  17. Ingatkan makanan tadi..- Koko & Karamel.
    Harap Koko balik rumah cepat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ummi nak letak nama tu. so, kitorang pun setuju je ^^,

      in shaa ALLAH kak.

      Delete
  18. alamak dah jumpa ke belom ni..? memang letak dalam sangkar ke..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum kak. hmmm. yep, sebab kecil lagi, letak dalam sangkar... diorang tu masuk dalam rumah, kompem terus lenyap kak. laju benar larinya -.-

      Delete
  19. jahat r orang yang culik koko tu.

    p/s dah baca entry depan tadi

    ReplyDelete
  20. Kesian koko, kesian Amy ...sabar yerr.
    Ada jodoh balik la si koko tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah. harap2 adalah rezeki. hmmm

      Delete
  21. Comelnya Koko. Harap dia balik ke rumah balik. InsyaAllah

    ReplyDelete
  22. saba lah ye. skrg ni dah pulang belum koko?

    ReplyDelete
  23. koko da balik x? huhu.
    klo kucing dilepaskan mmg suka nk explore dunia luar.
    sme la mcm kucing akk. asyik nak lari kuar je..huhu

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.