Lagu Indah Di Hari Jumaat .:VIDEO:.

12:34 p.m
rumah
tunggu family balik rumah

assalamualaikum and hello lads!

subhanallah. lagu yang paling aku suka dengar. buat aku jadi insaf. buat harapan aku berbunga kembali. buat aku ingat pada ALLAH semula. :)

lagu sebenarnya dinyanyikan oleh Sigma - Kupu-Kupu Cinta


 
 
post signature

Tags:

Share:

9 comments

  1. Ingat nak download.
    Tapi, xde pulak kat 4shared.

    ReplyDelete
  2. sangat suka denga lagu kupu2 cinta ni.. sangatt sweet n soo touching :')

    ReplyDelete
  3. Seronok dengan waktu mlm2 ni.. best.. :)

    ReplyDelete
  4. Amboi, rasa nak tertidur akak. haha. bestt2.

    ReplyDelete
  5. intro music pun rasa terbuai2 aje :( kaksha suka lagu haddad alwi - doaku, best jugak :)

    ReplyDelete
  6. Sigma pernah dgr tapi lupa tajuk lagu dia yg sebelum kupu2 cinta ni :)

    ReplyDelete
  7. kak ros tak pernah dengar.. nanti nak try dengar.. mana tahu kena ngan jiwa ni kan

    ReplyDelete
  8. nk try cari lah lagu ni..mcm x pernah dgr

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.