Thursday, October 30, 2014

Thunder Thursday .:PSYCHOLOGY:.
10:12:00 AM

Thunder Thursday .:PSYCHOLOGY:.

21 comments:

  1. Hahahaha mmg jadi la...
    Ok tertipu je rase..
    Skg mate pon dah berpinar2 dah

    ReplyDelete
  2. berpinar mata tengok optical illusion ni..tapi macam gitulah life.lain cara kita tengok sesuatu benda, lainlah cara kita menafsir

    ReplyDelete
  3. aah kann... alahaii.. itu la namanya kehidupan -.-'

    ReplyDelete
  4. hahaha. penipu betul otak dan mata ni.

    ReplyDelete
  5. Hahaha..dot..dot tu baut Cik Mimie pening..realiti kehidupan..:)

    ReplyDelete
  6. perghh. deeepppppp betul entryy ni

    ReplyDelete
  7. arghhh tidak... apakah silap mata ini.. setuju dgn part conclusion cik amy tu.. mudah saja mata kita tertipu dgn perkara yg ternampak dek mata namun mungkin ada perkara lain di sebaliknya yg kita tak nampak & tahu.. ^_^

    ReplyDelete
  8. hahahhaa ok kaksha sudah fiiiitammmmm....

    ReplyDelete
  9. Huhuhu...dah pening dan juling mata ni..

    ReplyDelete
  10. Manipulasi minda. Adeh, mohon diri dulu! Mata akak dah berpinar!

    ReplyDelete
  11. oohmaigod apaaaaa ni..????! hahahah.. rasa dipermainkan hahaha. seram tau akak rasa dok buat mende ni.

    ReplyDelete
  12. kak Ros buat semua arahan kat atas tu. dan memang betul.. oh rupanya nak related kan dengan realiti kehidupan. ye la Amy.. memang itulah realitinya kan.

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.