Bila Bapa Jaga Anak

 
 
 
post signature

Share:

35 comments

  1. Gambar ini buat saya gelak banyak kali. Sebab teringat waktu saya kena jaga anak saya. Wahahaha. Lagi teruk dari ini pun ada. Hahahahahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. rupanya kalau mak tinggalkan anak dekat bapa, memang sungguh jadi macam tu ye.... hadoi >.<

      Delete
  2. haha..habis dia tenyeh muka anak dia..ish2..:)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. kalau hari2 tnggalkan anak dengan bapa, xtahulah apa jadi.. haha

      Delete
  4. Bapa buli anak ni...hahahaha comel

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. abang Arz xde buat macam tu ke kat anak? :P

      Delete
  5. Kesian lah kat si kecik ni... sakit pipi dia nanti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe.... tulah, sian dia.. lahai

      Delete
  6. Replies
    1. mesti abang KK pernah buat kat anak2 macam ni kan? :P

      Delete
  7. haha kalau kite jage anak pun gitu jugak. Gerammm sgttt. Kalau comel lagi lahh kena picit2. haha kejam tp penuh kasih syg lahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe.... sian baby tu.. asyik merah je lah pipinya >.<

      Delete
  8. Replies
    1. haha. yang lepas2 tu xtahulah.. agaknya dah biasa kena, dia pun rela je. lol

      Delete
  9. Hahahaha akak suka yg belah kanan! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh... abes muka baby tu... nasib baik sama comel dia. ^^

      Delete
  10. hahaha sho cute..
    lagi ade orang share gambar pelik2 bila ayah jaga baby kat fesbuk..
    habis tonggang terbalik..

    ReplyDelete
  11. Buli anak ni. Tapi comel jer baby tu.

    ReplyDelete
  12. Kihkih. Habih dipenyet2 anak tu. Penyet balik si bapak la. Hehehe

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.