Siapa Nak Teman Tengok Theater Shear Madness?

5:43 p.m
apartment
pening kepala
 
assalamualaikum and hello lads!
 
harini pening kepala sangat. so, tak boleh nak blogwalking. sebab tu banyak segmen je aku letak harini. 
 
ShearMadness_400
 
alkisahnya tadi dapat email dari Churp Churp. Aku dapat invitation pergi tengok Shear Madness Malaysia. 
 
Date: 26th November 2014 (Wednesday)
Time: 8.30PM
Venue: PJ Live Arts, JayaOne
 
but unfortunately, aku tak ada kereta dan aku tak ada member nak pergi sama. sedihnya. ada siapa-siapa nak pergi sekali? hahahahahaha...

tiket ekonomi : rm55
tiket family : rm188 
 
alhamdulillah, dapat free tengok. tapi nak pergi tu pula lah macam mana. sobs sobs..
 
post signature

Share:

21 comments

  1. untungnyaa... free2 jaa dapat pergi tengok theater tu ^^,..

    done follow here. mind followback ? syaza ada buat entry baru. moh le baca http://misschoco-berries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat tengok teater free. hehe. pi dengan public transport la. ^_^

    ReplyDelete
  3. bestnya dapat free. .tengok harga pun dah mahalkan. . :D ajak la kawan2 yang minat pergi. . hehe :)

    ReplyDelete
  4. Bestnya dapat pergi free. Cuba tanya kawan-kawan sekeliling sekali lagi.

    ReplyDelete
  5. kalau akk dekat, boleh jugaklah nak joinnn.

    ReplyDelete
  6. Look awesome .. p loo naik teksi or bicyle :D

    ReplyDelete
  7. wah bestnya dpt free.
    mahal jugek rm55 tuu kan . huu kire rezeki amy ni :)

    ReplyDelete
  8. saya follow sini sebagai memenuhi syarat GA Yana Afi #585
    Diari Seorang Mama

    ReplyDelete
  9. Alor...kita jauh nk teman Amy..bestnye :)

    ReplyDelete
  10. perhh tiket buleh tahan harganye tu ha kikiki.. err tapi jauh la pulak nak temankan amy hehe

    ReplyDelete
  11. kalau kita jiran, dah lama angkat tangan. hehe. moga amy jumpa kawan yg nak pergi :)

    ReplyDelete
  12. Rezeki tuu. Kalau beli sendiri byk gak tu. Moga dptlah pergi tengok..

    ReplyDelete
  13. salam amy..

    kak wana tag awak ya,
    http://dapurjirankuberasap.blogspot.com/2014/11/segmen-pencarian-bloglist-november.html

    ReplyDelete
  14. Tak pernah pulak ada experience tengok theater.
    Blogger Anies suka kott..

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.