Saturday, November 1, 2014

Special Top Peliks Oktober .:KAK TUNSHA AYUNIE:.
11:37:00 PM

Special Top Peliks Oktober .:KAK TUNSHA AYUNIE:.

38 comments:

  1. hehe btl tu...akk pn sll berbls komen dgn sha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe kan kak milla kan... kalau ada masa terluang ^^

      Delete
  2. Saya pun suka Hindustan juga, Cuma dah lama tak tengok.hiks

    ReplyDelete
  3. nak geng hindustan jugak sekali. haha

    ReplyDelete
  4. erkkk... hahahhaa.... kaksha pun ada ke... (terharu sampai rasa nak peluk amy) sobs... thanks dear... memang feveret kaler kaksha... ala2 vintage gitu...

    Penghargaan yang amat bermakna buat kaksha... love u bebeh..... <3
    *setepek kiss kat dahi tanda sayang kakak kepada adiknye*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye, mestilah ada ^^, sama-sama.. hehe...

      nasib baik akak suka.. risau dah ni. hahaha... mekasih... rasa dihargai juga ni. ^^,

      Delete
  5. hahaha. kan. kak sha memang sporting habis. hehehe. :3 lawaa text effect tuu. hehe

    ReplyDelete
  6. tunsha tu orangnya memang gila-gila tapi dia baik..senang berkawan dengan dia.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenkiu kak wana... sama jugak dengan sha... senang berkawan dengan kak wana sebab kita mempunyai hobi yang sama... masak & baking !

      Delete
  7. makin cantik blog amy sekarang..suka2..heheh

    ReplyDelete
  8. kemain ngedit..hehe..cantek2 :D

    kak sha (kakak ke? hihi) aka tunsha memang seorang yang kuat n tabah. memang respek sgt kt dia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenkiu qis... hahahhaha kalau dengan qis, sha hadekkkk(adik) ler jawabnya... muahahhaaa

      Delete
  9. Owh Sha pun peminat Hindustan yer... Tak tahu lak ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi memang sha minat hindustan dari kecik, arwah opah yang ajar..

      Delete
  10. minat jugak hindustan, tambah-tambah SRK
    salute kat Sha, memanng dia seorang yang tabah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee ~ tenkiu mamafar.... tapi kita geng !! yeyyy

      Delete
  11. baru tahu kak sha minat hindustan..
    suka kak sha.. sgt tabah.. n peramah..
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah, kaksha gila hindustan.... kekadang terikut2.... :P
      alhamdulillah... thx nadd @ sapika :)

      Delete
  12. Wa pun suka juga singgah ke blog Sha ni huhu.. :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa pun suka singgah bro khir retissss punya blog.... lalalalala :)

      Delete
  13. Hehehe..nak jadi geng hindustan jugak..boleh x? hehehe..

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. tenkiu scha... ailepyuuu... awak pun sempoi jugekkkk.....

      Delete
  15. Yup kaksha sangat tabah dengan apa yg dialami. Rakan sebaya HSB jugak XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kan kannnn rakan sebaya kannnn..... tak tabah sangat la kawan, meroyan lebih :(

      Delete
  16. iye, beliau memang tabah orangnya.. kalau kak sha baca ni *eh tetibe terpanggil akak pulak*, saya nak kak sha tau yg saya juga tak mungkin jadi setabah kak sha..
    soalan, sebayakah kita? larik topik jap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau anda di tahun 90', sebayalah kita... hahahhahaha tapi CT Humairah yang sebaya tu pun suka je panggil hakakkkk ni sebagai kaksha... bwahhahahaa

      tenkiu2 kerana pujian yang menggunung... ailepyyuuu

      Delete
  17. hahaha sempat plak si Kak Sya mereply komen kat sini hihi.. huntong la Kak Sya ada Amy sayang kekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahaa tulaaa rajin kan iolssss reply komen.... rasa appreciate sangat plak baca komen2 kat sini.... sayu iolssss tau.....

      Delete
  18. Ritu ingatkan wa tu TSA punya nickname.
    So, akak pun panggillah wa. Haha..

    ReplyDelete
  19. besntya Sha,,dapat 'something' dari Amy

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.