Tiba-Tiba Hati Merindui Mereka


 
maaf, niat di hati bukan nak bagi sesiapa teringat kenangan lama atau bersedih hati. cuma tiba-tiba hati teringat pada yang telah tiada.. 
 
esok in shaa ALLAH, bila dah settle semua kerja, aku singgah blogwalking. 
 
 
 
post signature

Share:

18 comments

  1. take care amy... kaksha ni hari2 breakdown, masih ingat kisah silam & orang yang dah pergi... i feel u dear :)

    ReplyDelete
  2. jom kita sedekahkan Al-Fatihah buat mereka-mereka yang telah tiada sebagai tanda ingatan kita...

    ReplyDelete
  3. Bila kita mengingati org yg telah tiada, selalunya kerana mereka pun ingat kat kita.. Al Fatihah.. aamiin..

    ReplyDelete
  4. Be Strong Amy, banyakkan sedekah Al-Fatihah buat mereka ye :)

    tag Amy kat sini :) http://norshamimi.blogspot.com/2014/11/segmen-pencarian-bloglist-november.html

    ReplyDelete
  5. ingat kenangan lama tu x salah..kadangkala buat kita tersenyum bila mengingati kenangan kan..apapun, amy tetap kuat ya. :)

    ReplyDelete
  6. bykkan sedekah al-fatihah utk insan2 tersayang yg pergi dulu dr kita kan Amy.smoga terus tabah & sabar dlm menempuh hari2 mndtg :')

    ReplyDelete
  7. jgn sedih2 ye Amy...be strong hokey

    ReplyDelete
  8. kita pun ingat lagi.. pada arwah mak kita.. :'(

    ReplyDelete
  9. Moga berjumpa kembali disyurga Nya. Ameen.

    ReplyDelete
  10. dah baca kisahnya.. al-fatihah ya amy.. tak sangka juga tragis kemalangan tu tapi takdir . moga abah tenang di sana

    ReplyDelete
  11. Al fatihah...
    sllu je terigt kt arwah atok...
    trkilan msh xdpt ziarah kubur lg

    ReplyDelete
  12. Kne kuatkn smngt! Bykkn sedekah al-fatihah. Amin
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
  13. Terus kuat akak! Banyak sedekahkan doa untuk mereka. Al-fatihah.

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.