Bila Adik-Adik Tengok Bola

ahhhhhhhhhh... jangan gol! jangan gol! nooooo~
 
kau dah kenapa referee? kambing betul -.- kau tak nampak ke??!!
 
gooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalll! yeah!!
 
kau diamlah pengulas, diam. 
 
aduh, kena kad kuning lagi.
 
apa ni, lembik betul. sikit-sikit nak buat sakit. 
 
 
adik lelaki : krik krik
ummi : oi oi, sekolah agama oi. (merujuk kepada adik perempuan aku)
 
nampaknya tengok adik-adik tengok bola lagi seronok dari tengok bola. ops, sorry. aku tak minat bola.
 
 
 
 
post signature

Share:

18 comments

  1. hahah.. adik2 akak sama mcm jie... wuu.. peminat tegarr.. ekeke

    ReplyDelete
  2. ohh kalau dekat rumah ni, ayah kite yang excited. Tension je dengar sampai cakap dekat ayah "Ayah, tukar channel lah --""

    ReplyDelete
  3. kitaorang kat rumah ni,dah final baru nak tgk tv,kalau ada malaysia la..ehehe.. tp tak fanatik sangat, sama la tak suka sangat bola. nak tahu gol ke tidak dgr la jeritan dari jiran sebelah/depan/belakang rumah kita.

    ReplyDelete
  4. kalau ummi Amy tengok kak Sal tengok bola mau mengucap panjang kot dia..hehe.akak kalau tengok bola sama naik macam orang lelaki jugak.

    ReplyDelete
  5. Hahahah. malam tadi orang sibuk tengok bola kita sibuk berjalan. hihihi :p

    ReplyDelete
  6. hahahhaha... luna pun tak minat.. p da kalau musim bola.. redha jela... =p

    ReplyDelete
  7. Ayah saya tengok sikit sebab dia kata dia malas nak frust dan emo emo masa tengok bola. hehe

    ReplyDelete
  8. Hehee... mereka lebih feel tengok dari kita yg dewasa ni... :D

    ReplyDelete
  9. Tak dapat nka tengok bola sebab ada kenduri mlm tu..apa-apa pun Harimau Malaya terbaik..hehehe

    ReplyDelete
  10. hahaha dalam rumah takde pun yg tengok bola kecuali bapa. hewhewhew. tak faham dan tak minat.

    ReplyDelete
  11. Haha. IM baca ingatkan adik lelaki. IM tengok kat rumah, bergabung sekali dgn mak ngan ayah jd pengulas tak betauliah :p

    ReplyDelete
  12. Hahaaa..sama la Amy..Kak wana pun x minat bola…jom hantuk kepala sama2..hihi

    ReplyDelete
  13. Klo kt kedai mkn pn rmai yg mcm tu. Seronok tgk depa lg..hihi

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.