Taal Se Taal Mila - Taal





post signature

Share:

30 comments

  1. Akak pun minat lagu ni, lama tak layan... thanks for putting this up dear...

    ReplyDelete
  2. Akak suka filem dan lagu ni..ada kena mengena skit filem ni ngan kisah hidup akak masa zaman umur 20an dulu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ye ke kak? alamak, saya dah x berapa ingat cerita ni. kena cek balik. hehe

      Delete
  3. Macam best je Amy.. cite ape ni?

    ReplyDelete
  4. Ohh adakah tajuk entry ni tajuk cerita nye? :0 mohon pencerahan haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye, cerita Taal. hehe. dah lama dah ceritanya ^^,

      Delete
  5. Replies
    1. heheh. x pernah tengok sebab x mnat hindustan ka apa?

      Delete
  6. Datang jalan2 dekat sini ye AKAK :) Done FOLLOW . Nanti Follow back lahh yeee :)

    ReplyDelete
  7. best, best. dulu suka gak hero ni berlakon.. Akshaye Khanna...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah ye ke kak Ros? hehe. saya x berapa mnat sangat dengan dia >.< tapi dia pndai berlakon. haha

      Delete
  8. Cerita Taal? Dah lama tak tengok >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan. hehehehe. saya suka lagu dia. xtahulah. macam relax je... haha

      Delete
  9. Ahak..hindustan... :) Lama tak tengok cerita ni... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhehe.. mestilah Hindustan je. x kenal lagi ke saya :P

      Delete
  10. Taal, akak tengok berulang kali pun tak jemu. Lagu-lagu dia best, lembut jer tengok aisyawara rai ni menari

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah wah, peminat Taal yang tegar ni. hehehe.. yep, dia menarik memang smooth la.. jeles saya. teringin nak menari macam tu...

      Delete
  11. dok meliuk lentok je depa menari. lama x tgk citer Taal ni. ana pon lupa dah jln citer dia hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehe... saya pun dah lupa. saya ingat pelakon dia je...

      Delete
  12. Haha..wpun cite lama tp best. Lgu2 pn best jgk

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.