Tuesday, March 10, 2015

Teknologi Pizza Terbaru
11:50 a.m
rumah
bosan
 
assalamualaikum and hello lads!
 
http://wallawy.com/wp-content/uploads/junk_food_tumblr_wallpapers_desktop_1.jpg
 
agak-agak kat Malaysia ada tak macam ni? cool gila. hahaha. 
 
 
 
 
 
 
 
post signature

Hey dear friends. Thank you so much for reading this story. Feel free to ask anything that comes to your mind in the comment below

19 COMENTÁRIOS:

  1. ohsemm betul kalau malaysia macam ni :D

    ReplyDelete
  2. wow..memang best nih kalau ada di malaysia..semangat nak makan pizza :D

    ReplyDelete
  3. huyooo...seronok kalau ada dekat malaysia ni..hehee:)

    ReplyDelete
  4. cooooool gila !!!! akak dahla hantu pizza adus..
    ada kat malaysia ni gemok la akak makan pizza hari2.. aaargh..

    ReplyDelete
  5. Wah!!! Macam best jer...
    http://afidahazmi88.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Wahh syok gak klu ada mcm tu.. best.. :D

    ReplyDelete
  7. menarik ni kalu ada kt mesia hihihih

    ReplyDelete
  8. Kalau ada, syoknya Amy. Hihihu

    ReplyDelete
  9. cool..
    memang lepas ni dah tak guna tenaga manusia dah
    ramailah penganggur berjaya

    ReplyDelete
  10. pergh bestnyeeee...
    ni kalau buat kt kedai2 biase mau jahanam mesin ni
    ahahahaha

    ReplyDelete

hello dear ! thanks for dropping by. i'll make sure to reply asap !

Contact Me

Phone :

+60 192...

Address :

Seksyen U5, Shah Alam
Selangor

Email :

ameliajafri@yahoo.com