Friday, May 22, 2015

Alhamdulillah, Selamat Melahirkan
5:52:00 PM

Alhamdulillah, Selamat Melahirkan

29 comments:

  1. Ingatkan sapa yg beranak tadi. Rupanya kucimmmm.. Gambor mana gambor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehe.. gambar xde. sebab Anna dengan anak-anak dia dekat rumah pakcik tu

      Delete
  2. leee, ingatkan amy beranak tadi. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. :O hahahahaha macam mana nak beranak lak tu... kahwin pun belum. hehe

      Delete
  3. Kucing beranak? Comel tak anak kucing nya?
    Anak kucingnya warna apa ? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. comelllllllllllllll sangat :D

      kaler oren ada, hitam ada. dengan putih. hehehehe

      Delete
  4. Yang oren tu mesti sama macam Jingga kak ana dulu amy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah. ye ke kak ana? so cuteeeeeeeeeeee... :D

      Delete
  5. Dapat kucing baru. Seronoknya! :D

    ReplyDelete
  6. selamat ya kucingnya hehe
    kucing aku pasti deh selalu mati anaknya :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh. alhamdulillah selamat semua.

      ye ke? dulu kucing mati juga anaknya. lepas 2nd pnya, semua lahir selamat

      Delete
  7. Dah jadi nenek kucing hihihi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nenek? :O hahahaha boleh la tu dari xde..

      Delete
  8. Wahh tahniah.. sure cute kucen2 tu kan.. :) :)

    ReplyDelete
  9. yay dpt anak kucing :D tahniah :D haha

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. heheheh xde lagi buat masa ni :D

      Delete
  11. kucing rupanya..entry ni namanya entry bersyukur..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehhehe... entry bersyukur sangat-sangat

      Delete
  12. alhamdulillah.. amy dah jadi mama.. hihihi

    ReplyDelete
  13. nak tengok ! kongsi la nnti . hehee

    ReplyDelete
  14. ingat org yg beranak td.. rupanya kucing,, hampeh

    ReplyDelete
  15. handsome macam garfield.....???!!
    garfield handsome...?? serius ehh....?? hehehehhehee... :)

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.