Alhamdulillah, Selamat Melahirkan

5:28 p.m
rumah
tension
 
assalamualaikum and hello lads!
 
 
apa khabar semua? aku harap baik-baik sahaja. alkisahnya malam tadi kucing  aku selamat melahirkan empat ekor anak kucing. haha. lama dia p duduk rumah abang pak cik aku. sebab nak buntingkan dia. 

lama juga duduk sana. alhamdulillah, selamat lahir empat ekor. satu putih, satu oren, dua hitam ikut bapanya. tapi bapanya comel macam garfield. so harapnya anak-anak mereka pun sama comel.

okay, ini entri tak ada matlamat. hahahahaha.

adios~
 
 
post signature

Share:

29 comments

  1. Ingatkan sapa yg beranak tadi. Rupanya kucimmmm.. Gambor mana gambor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehe.. gambar xde. sebab Anna dengan anak-anak dia dekat rumah pakcik tu

      Delete
  2. leee, ingatkan amy beranak tadi. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. :O hahahahaha macam mana nak beranak lak tu... kahwin pun belum. hehe

      Delete
  3. Kucing beranak? Comel tak anak kucing nya?
    Anak kucingnya warna apa ? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. comelllllllllllllll sangat :D

      kaler oren ada, hitam ada. dengan putih. hehehehe

      Delete
  4. Yang oren tu mesti sama macam Jingga kak ana dulu amy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah. ye ke kak ana? so cuteeeeeeeeeeee... :D

      Delete
  5. Dapat kucing baru. Seronoknya! :D

    ReplyDelete
  6. selamat ya kucingnya hehe
    kucing aku pasti deh selalu mati anaknya :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh. alhamdulillah selamat semua.

      ye ke? dulu kucing mati juga anaknya. lepas 2nd pnya, semua lahir selamat

      Delete
  7. Dah jadi nenek kucing hihihi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nenek? :O hahahaha boleh la tu dari xde..

      Delete
  8. Wahh tahniah.. sure cute kucen2 tu kan.. :) :)

    ReplyDelete
  9. yay dpt anak kucing :D tahniah :D haha

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. heheheh xde lagi buat masa ni :D

      Delete
  11. kucing rupanya..entry ni namanya entry bersyukur..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehhehe... entry bersyukur sangat-sangat

      Delete
  12. alhamdulillah.. amy dah jadi mama.. hihihi

    ReplyDelete
  13. nak tengok ! kongsi la nnti . hehee

    ReplyDelete
  14. ingat org yg beranak td.. rupanya kucing,, hampeh

    ReplyDelete
  15. handsome macam garfield.....???!!
    garfield handsome...?? serius ehh....?? hehehehhehee... :)

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.