Sunday, May 31, 2015

Berkahwin dengan Orang Putrajaya
10:00:00 AM

Berkahwin dengan Orang Putrajaya

14 comments:

  1. Semoga dipermudahkan Amy. Pilihlah bakal bapa yang baik tuk anak anak

    ReplyDelete
  2. suami yang baik adalah penyokong Liverpool, pastikan tu

    ReplyDelete
  3. yang kita tak mahu itulah sebenarnya akn jadi JODOH kita...siapa tahu kan amy

    ReplyDelete
  4. rezeki orang kan..ada yang kawin awal, dapat anak awal..
    rezeki akak kawin umur 27...ala rileks la beb..kalau nak ikut orang je memang kita akan stress..

    ReplyDelete
  5. muda lg tuu.tp klo kawen awai pun baguihhh hihi

    ReplyDelete
  6. pernah ada makchik tu pesan "orang perempuan jangan belajar tinggi2 sangat nanti lambat kahwin" ...adoiiii..stress tak dapat nasihat yg macam tu.......??

    tapi tak se-stress dpt nasihat FR yg suruh cari penyokong Liverpool kan..kan.... :p

    ReplyDelete
  7. Pasti akan ada jodoh yg baik tu nanti.. aamiin.. :)

    ReplyDelete
  8. baru 23 Amy. kak ana ni lagi la. dah lali soalan2 cenggitu. habes level 'lali', skang ni nak masuk level 'nanges' je pulak rasa bila org tanya gitu hahaha

    ReplyDelete
  9. Buat apa di Banting tu Amy? :)

    ReplyDelete
  10. hahahahahhaha soalan yg susah nk dijawab..
    belum ada boyfren , pun org tanya
    dah ada boyfren, bila nak kawin..
    dah kawin, bila nk ada anak
    bila ada anak, bila nak tambah anak..
    and they keep asking... hahahahha

    ReplyDelete
  11. 23 tahun usia yg terlalu muda utk kahwin. I talking from my own experience. Pada kak Gee, umur ideal utk seorang perempuan berkahwin di zaman sekarang ni adalah 26/27 manakala lelaki 28/29. Pedulikan je orang yg suka 'provok2' tu, asalkan hidup kita bahagia ^_^

    ReplyDelete
  12. heheheh...kalau dpt yg dekat tu 1 bonus la kan

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.