Tuesday, May 19, 2015

Khir Khalid VS Arz Moha
11:25 p.m
rumah
sembang EFG

assalamualaikum and hello lads!
 
http://img.photobucket.com/albums/v325/madabouttheboy/Askars/Askars%20gifs/tumblr_lpjbn4IvFL1qdxmcwo3_r1_500.gif

disebabkan malam ni tak ada entry nak bercerita, aku nak tunjuk gambar je. hahahaa. rancang ke ni nak komen selang seli :D




 selamat malam. 
 
post signature

Hey dear friends. Thank you so much for reading this story. Feel free to ask anything that comes to your mind in the comment below

73 COMENTÁRIOS:

  1. banyaknya post di blog kak Amy :-)

    ReplyDelete
  2. dua -dua blogger di atas saya kenal..

    ReplyDelete
  3. Berlawan komen di blog Syira agaknya, muehehe :D

    ReplyDelete
  4. amboi, macam berjanji-janji pulak..kita tengok nanti siapa jadi juara top peliks..hehe

    ReplyDelete
  5. dua orang blogger yg rajin mengomen, kk tu tiap2 bulan pengomen tegar blog cn, arz tu belum lagi, bila entah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha bulan ni kot CN dua tiga bulan lepas mood entah kemana

      Delete
    2. hahaha CN nanti kc serang blpg CN pula yee

      Delete
    3. Alaaa blog saya sapa nak serang

      Delete
  6. wahhh!! bro KK dan ArZ...bukan main lagi serang blog Amy J ye..ehem...ehem

    ReplyDelete
  7. serang menyerang hahhahahaahaha!

    ReplyDelete
  8. Hahaha ini tidak dirancang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau rancang mmg x jadi :-)

      Delete
    2. Kadang-kadang tak rancang pun jadi :D

      Delete
    3. Wahhh..Sha...apa kebenda tu x rancang pun jadi hiksss

      Delete
    4. kita merancang, Allah merancang dan sesungguhnya percangan Allah lebih baik. heheheh

      Delete
    5. Perancangan apakah ini sis JM, CN KC Sha

      Delete
  9. ..................................................

    ReplyDelete
  10. Surata atau Kebetulan............??!!

    :p

    ReplyDelete
  11. hajat di hati mahu kalahkan dua2 blogger hebat tersebut :p

    ReplyDelete
  12. Mak aih, depa dok komen tu sambil dok sebelah2 ke sambil lepak layan minum teh ais? Kebetulan yg sangat kebetulan. Hak3..

    ReplyDelete
  13. Wahh.. selang seli nampaknya tu hehee.. :D

    ReplyDelete

hello dear ! thanks for dropping by. i'll make sure to reply asap !

Contact Me

Phone :

+60 192...

Address :

Seksyen U5, Shah Alam
Selangor

Email :

ameliajafri@yahoo.com