Khir Khalid VS Arz Moha

11:25 p.m
rumah
sembang EFG

assalamualaikum and hello lads!
 
http://img.photobucket.com/albums/v325/madabouttheboy/Askars/Askars%20gifs/tumblr_lpjbn4IvFL1qdxmcwo3_r1_500.gif

disebabkan malam ni tak ada entry nak bercerita, aku nak tunjuk gambar je. hahahaa. rancang ke ni nak komen selang seli :D




 selamat malam. 
 
post signature

Share:

73 comments

  1. banyaknya post di blog kak Amy :-)

    ReplyDelete
  2. dua -dua blogger di atas saya kenal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 org ni blogger glamer dan dah kwen..hehe

      Delete
    2. Walaupun dah berkahwin tetap kacak keduanya :p

      Delete
    3. Hehee.. betul semua tu.. sangat kacak kui kui.. :D :D

      Delete
  3. Berlawan komen di blog Syira agaknya, muehehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syira pun x syeera pun tak..Amy J

      Delete
    2. kalau Sha...ye yg tu betul kih kih kih

      Delete
    3. Sekarang bukan lagi Bro KK vs arzmoha ni...

      Delete
  4. amboi, macam berjanji-janji pulak..kita tengok nanti siapa jadi juara top peliks..hehe

    ReplyDelete
  5. dua orang blogger yg rajin mengomen, kk tu tiap2 bulan pengomen tegar blog cn, arz tu belum lagi, bila entah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha bulan ni kot CN dua tiga bulan lepas mood entah kemana

      Delete
    2. hahaha CN nanti kc serang blpg CN pula yee

      Delete
    3. Alaaa blog saya sapa nak serang

      Delete
  6. wahhh!! bro KK dan ArZ...bukan main lagi serang blog Amy J ye..ehem...ehem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tolonglah sis JM bagi laluan pada saya hahaha

      Delete
    2. ahahaha...yo lah yolah...ambik lah heeee

      Delete
    3. Sha datang nak potong barisan :D

      Delete
    4. ehem ehemmm. jangan lupa kat saya :p

      Delete
    5. Perghhh perang brapa segi ni

      Delete
  7. serang menyerang hahhahahaahaha!

    ReplyDelete
  8. Hahaha ini tidak dirancang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau rancang mmg x jadi :-)

      Delete
    2. Kadang-kadang tak rancang pun jadi :D

      Delete
    3. Wahhh..Sha...apa kebenda tu x rancang pun jadi hiksss

      Delete
    4. kita merancang, Allah merancang dan sesungguhnya percangan Allah lebih baik. heheheh

      Delete
    5. Perancangan apakah ini sis JM, CN KC Sha

      Delete
  9. ..................................................

    ReplyDelete
    Replies
    1. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Delete
  10. Surata atau Kebetulan............??!!

    :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. *typo pulak... abaiiii kaaannn...*

      Delete
    2. surata.

      maaf kak ain. saya polis check typo EFG hehehehewww

      Delete
  11. hajat di hati mahu kalahkan dua2 blogger hebat tersebut :p

    ReplyDelete
  12. Mak aih, depa dok komen tu sambil dok sebelah2 ke sambil lepak layan minum teh ais? Kebetulan yg sangat kebetulan. Hak3..

    ReplyDelete
  13. Wahh.. selang seli nampaknya tu hehee.. :D

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.