Masa Mojo Tak Lama

Mojo Mati Dilanggar Kereta

6:58 p.m
rumah
sedih

assalamualaikum and hello lads!



hmm.. sedihnya lah. tak sangka masa Mojo (kucing aku) tak lama dekat dunia ni. even tak rapat dengan dia sebab kami ada 11 ekor kucing, tapi hati terusik juga. dia antara 5 beradik yang paling muda, tapi dia paling gemuk berisi.

tadi tengah duduk chat dalam Kopitiam EFG, adik-adik sepupu panggil.

Kaklong kaklong, kucing kaklong mati.

ah sudah, kucing mana pula kena langgar ni. rupanya Mojo. menangis-nangis mak cik yang langgar tu. sampai aku tak sampai hati nak menangis juga masa tu. duduk balut Mojo dengan kain, aku pergi letak dekat belakang. biar ayah aku je tanam nanti. tak sampai hati nak tengok lama-lama.

sedih. 

credit to www.pinterest.com
 
 
 
post signature

Share:

15 comments

  1. Fahamnya perasaan tu.. kaksha ada kucing nama Comot... beberapa tahun dah berlalu tapi masih terkilan je bayangkan dia mati... dah la comel walaupun comot... mix siamese & persian... tapi mati kena lenyek tayar kereta abah kaksha.... terberak2 dia berlari lepas kena lenyek tu... berapa jam pastu mati :(

    Bila kita dah sayang kan.... sedih....

    ReplyDelete
  2. alamak aih. kucing rumah k.ana pun baru pergi. kami x tau dia kena langgar dgn apa atau kena patuk dgn ular ke. yg tau dia dah terbaring kaku kat jln dpn rumah. tp xdak darah apa2 T__T

    ReplyDelete
  3. alaa.... pernah rasa.. nak2 kalaun kucing tu paling cheeky...

    ReplyDelete
  4. ni ke sebab sedih..kesiannya. I feel you ;(

    ReplyDelete
  5. Ishhh kesiannya.. sedih pulak saya tau citer ni..

    ReplyDelete
  6. Sedih sangat kalau ada kucing yang mati :(

    ReplyDelete
  7. kucing ada 9 nyawa.. tapi kalau dah kena tabrak tu.. memang tak dapat nak buat apa dah.. huhu.. itu gambar Mojo betul ke? Comel nyer??!

    ReplyDelete
  8. sedih sgt bila kucing ksyangan kita mati..

    ReplyDelete
  9. arrghhhh sedihnya....sabar yer amy yer

    ReplyDelete
  10. Lol... Mati-mati ingat kumpulan MOJO dan gambar kucing tu sekdar hiasan.. Herm.. Salam takziah Kak Amy.. Mojo memang kucing yang baik dan comel

    ReplyDelete
  11. 11 ekor......?? serius.....??
    makanan kucing tak kena GST eh.... :p

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.