SETIAP RUMAH PERLU ADA 1 PERIUK AJAIB GENERATION 2

Periuk Ajaib Generation 2

assalamualaikum and hello lads!
 
Semua kene ada 1 Gadjet ini dirumah, 
Gadjet khas untuk kaum wanita & surirumah...
Boleh dibuat hadiah dan digunakan untuk keperluan harian anda dirumah.

Memperkenalkan Gadjet Are IKAN  "Periuk Ajaib Generation 2" Edaran Menang Glasware



Percuma dengan setiap pembelian
~Getah Gantian
~Rak Serbaguna
~Buku Resepi
~VCD

 "Penutup Periuk boleh ditanggalkan" Hanya periuk ajaib boleh dibuka dan dipisahkan. cara untuk memisahklannya semula ialah anda perlu sendengkan periuk ajaib
 
                     
Saiz Periuk Ajaib Gen 2
 Cara nak bersihkan Periuk Ajaib

Ayam masak berempah gambar sebelum
        
Ayam masak berempah gambar selepas
 
Aksesori Periuk Ajaib

Set 5 beradik
~ Pemangang Ajaib
~ Periuk Ajaib
~ Periuk Goreng Ajaib
~ Periuk kukus Ajaib
~ Walfle Ajaib
~ Pizza Ajaib (Terbaharu)


 

JIKA BERMINAT : bolelah whatsapp kepada: 

0136908331 Bonde
  
post signature

Share:

16 comments

  1. semalam je abe kie beli satu..

    ReplyDelete
  2. akak ada benda ni kat rumah tapi still duk simpan jer... hihi....

    ReplyDelete
  3. mmg ajaib dan pelbagai guna....tapi belum baeli lagi..nampaknya nk beli satu

    ReplyDelete
  4. periuk yg wajib ada disetipa rumah!!

    ReplyDelete
  5. kaksha pun tergoda tengok kat rumah mak ada satu... macam2 boleh masak.... ajaib sungguh !

    ReplyDelete
  6. Memang best. Pinjam mak punye jerrr. Hehe

    ReplyDelete
  7. Macam best aje... tak yah guna avon dah... mana nak beli mende alah ni ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh whatsapp no tertera di atas :)

      Delete
  8. kiteww pun dah belikan 1 utk mak hehe

    ReplyDelete
  9. Kalau ada dekat Malaysia ni bolehlah beli.

    ReplyDelete
  10. Akak dari dua bulan lepas nak beli tak jadi2. Masul senarai bulan depan la :)

    ReplyDelete
  11. Memudahkan dan masakan bertambah sedap.. menarik.. :)

    ReplyDelete
  12. teringin nak beli yg set tu..best nyer

    ReplyDelete
  13. Teringin nak beli are ikan nie... Tunggu diskaun banyak lagi. Hehe ^-^

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.