Tuesday, May 12, 2015

Lunch di Thai Express, Petaling Jaya
11:32:00 PM

Lunch di Thai Express, Petaling Jaya

19 comments:

  1. tergugat tgk pulut mangga.. ok dah lapooo balik... selamat melompat2

    ReplyDelete
  2. bekenan tang air tu, bukan sekadar nak jimat, lebih bagus sebenarnya.
    tu lahh..lama dah merancang nak buat tp selalu tewas lelagi bila dengan anak2.

    ReplyDelete
  3. sedap2.. air mineral 2 botol rm6?? mak aii

    ReplyDelete
  4. fuhh...pulut mangga....hmm...nak kena carik pulut mangga....nak kena carik pulut mangga.....

    ReplyDelete
  5. terliur dengan sukhothai tu. masam-masam pedaas. nyumm!

    ReplyDelete
  6. nak cari pulut mangga....!!
    nak cari pulut mangga....!!
    nak cari pulut mangga....!!

    parody Kak Azi... hehehehehe..
    jom cari pulut mangga sama-sama Kak Azi.. *sambil kelip2 mata*

    ReplyDelete
  7. Scha Nazri ka? wah nampak menarik thai express ni

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Pedasss gilaaaaa abg arzzzzzz


      Aaaaaa

      Delete
    2. Pedasss gilaaaaa abg arzzzzzz


      Aaaaaa

      Delete
  9. Masakan thai mmg biasanya sedap2 apatah lagi klu restoran mcm ni.. menarik.. best ni.. :)

    ReplyDelete
  10. perghh sodap gilos nampak pulut mangga tu. i is terliur hmph!

    ReplyDelete
  11. Sini pun ada Thai Express. Tapi, tak fancy macam ni. Makanan dia memang 'express' habis.

    ReplyDelete
  12. wahh...keluar ngan Scha ke....pulut mangga tu menggoda

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.