Tuesday, June 30, 2015

#Cabaran20Hari .:Menu Wajib Bulan Puasa:.
9:28:00 PM

#Cabaran20Hari .:Menu Wajib Bulan Puasa:.

12 comments:

  1. rumah sy, setiap hari dgn gulai rebung -_-'

    ReplyDelete
  2. Dah lama pulak rasanya tak makan tomyam...dapat idea ni nak masak apa esok2.. :)

    ReplyDelete
  3. sedapnya tomyam amy..kak ummul pun suka mkn tomyam ngn kailan ikan masin..kalau mkn kat kedai mesti order dua2 ni skali

    ReplyDelete
  4. budu memang sedap, sedapnya sama macam makan sambal belacan pedas pedas kurang belacan.

    Air soya tahun ni belum hirup lagi...entah mungkin dah mula rasa hilang selera pada air soya

    ReplyDelete
  5. lamanya tak makan tomyam.akak berbuka nasi x berapa sangat,selalu kembung dengan air

    ReplyDelete
  6. alaaaa... sweetnya dating2 kat dapur masak sesama... :)

    ReplyDelete
  7. Tomyam campur + Kailan ikan masin + Telur dadar + Sotong goreng tepung + Udang goreng kunyit + Sambal belacan + Ulam timun + Tembikai Laici = HEAVEN........!!

    *over* :p

    ReplyDelete
  8. Ok, semua makanan tu sedap..lagi2 tomyam tu...heheh..boleh bermangkuk2 orang kata..

    ReplyDelete
  9. Ok, semua makanan tu sedap..lagi2 tomyam tu...heheh..boleh bermangkuk2 orang kata..

    ReplyDelete
  10. Tengok pun terliur hehe.Suka berbuka dengan masakan minang. Sambal berlado, ayam masak berempah, masakan gulai ayam. Waahh rindunya masakan mak di kampung.

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.