Wednesday, June 17, 2015

Kenapa Kucing Suka Kotak?
8:00:00 AM

Kenapa Kucing Suka Kotak?

12 comments:

  1. dah lama tak bela kucing sejak anak sulung tak sesuai dengan kucing di rumah.
    #clickclicknufnang
    EFG025

    ReplyDelete
  2. wahh best jugak baca fakta pasal kucing kan. teringin nak bela kucing tapi ayah tak bagi. tengok org bela kucing mcm best je. ahhhh

    ReplyDelete
  3. Alaaaa. Teringat kucing kat uma. Dia kalau dipanggol terus dtg. X kira mana jauh dia pergi jln2. Huhu

    ReplyDelete
  4. Comel2.. geram tengok anak kucen.. :D

    ReplyDelete
  5. Suka kucing tapi x mampu nak bela.. penggeli.. ehehe.. xle kalau dia dtg gesel2.. meremang bulu tengkuk..

    ReplyDelete
  6. anak akak hantu kucinggg... pantang nampak kucing dia akan terkammm....

    ReplyDelete
  7. masa kecik2 dlu ada bela kucing.. sekarang dah tak rajin.. hehe

    ReplyDelete
  8. I love cats,.. lebih2 g klu dia purrr rasa mcm manja sgt

    ReplyDelete
  9. umah akak ada 6 ekor kucing..amy lagi banyak..tapi sangat best ada kucing sebab kucing manja

    ReplyDelete
  10. Awwwwww, comelnya bila baca facts pasal kucing ni.

    ReplyDelete
  11. Comel..menarik fakta-fakta berkaitan kucing ni..hari tu ada la jgk bela.. 2 ekor anak kucing, makin membesar makin buat perangai. Kebetulan rumah dekat belakang kedai Mok Cik... Diorang panjat masuk ke dalam kedai melalui tingkap dan habis plastik makanan kucing yang makcik jual koyak akibat perbuatan mereka. Lepastu, mak terus suruh adik lelaki bawa balik ke asrama kedua-dua anak kucing tu.. The End..

    ReplyDelete
  12. Bukan tak suka kucing cuma kekangan masa buat tak sampai hati nak bela kucing walau anak2 nak.. takut tak terbela..

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.