Friday, June 5, 2015

5 Tahun Pengalaman Sebagai Pelajar Arkitektur
11:07:00 AM

5 Tahun Pengalaman Sebagai Pelajar Arkitektur

10 comments:

  1. assalamualaikum
    macam dah lama sangat tak singgah sini =)

    betullah kan, kalau dah minat benda yang susah pun jadi senang
    kalau tak minat aje yang senang jadi susah =)
    nampak menarik aje hasil kerja dia
    semoga dia terus success

    ReplyDelete
  2. Sejak dari zaman saya pun mcm tulah trend pelajar arkitek termasuk interior dan yg berkaitan... studio dah mcm rumah. Org2 yg kental je boleh tahan jurusan tu kan.. apa pun, klu berjaya peluang pun luas.. :)

    ReplyDelete
  3. Wow, itu gambar kawan cik Amy dengan hasil kerja dia ke?
    Kalau ya, memang cantiklah.
    Hopefully, a better job will come to your friend.
    Hard work is rewarding!

    ReplyDelete
  4. Memang huru hara...haru biru hidup dorang nihhh..huhuhuhu..budak art design pun tak terkecuali..lebih kurang aje..

    ReplyDelete
  5. Kawan saya pun budak architecture juga. Seronok je tnegok dia banyak berjalan. Tapi, kesian bila tengok dia busy dan stress.

    ReplyDelete
  6. betul la tu . ada kawan tu memang banyak assignment . tiap malam mesti tidur lewat . tapi kalau tengok hasil seni diaorang memang cantik

    ReplyDelete
  7. Masa Cik mimie blaja dulu xde kos architecture..tapi budak2 kos AD (Art & Design) yang akan bersengkang mata sampai semua jadi panda.. mana assignment, mana exhibition..mcm2 la.. papepun, kalau kita minat insyaAllah sesusah mana pun pndangan org tp pada kita mudah je :) sebab kita minat...

    ReplyDelete
  8. betul lah tu amy. kalau dah minat, biarlah jd hape sekalipon, minat tetap minat! jyeahh~ hehehe

    ReplyDelete
  9. gambar minion tu mmg terbaik! hehe

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.