Monday, June 1, 2015

Random
12:06:00 PM

Random

12 comments:

  1. soalan no.11 tu sama......!! tapi akak akan tukar Kal Ho Na Ho kepada Mujse Dosti Karoge... :)
    heheheheheee.... :)

    well done Amy...!

    ReplyDelete
  2. Connor Franta?first time makcik dengar ni..heheh
    senang lah nak fluent Hindi, tengok hindustan bebanyak..rasanya sekarang takde subtitle pun dah boleh faham.nombor 10 tu kte sama!
    konsert artis Hindustan tak teringin ke nak tengok? (walaupun dah tahu bohong tu miming je)..haha

    ReplyDelete
  3. Cutenya binatang tu hihii... mimpi ngeri tu yg tak tahan.. pernah mimpi bunuh orang dan kena tangkap huh.. nasib baiklah mimpi.. tak jumpa hantu, tapi mimpi mcm tu pun dah cukup2 takut dah.. :D

    ReplyDelete
  4. Teringin juga nak pergi tengok konsert Ed Sheeran tapi saya cuma dengar beberapa lagu dia je.

    ReplyDelete
  5. setuju dgn kuch2 hota hai...20 kali tgk...still leh nangis huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah kita, cite yg boleh tengok berulang kali

      Delete
  6. labhie kushi kahie gham tu mmg sedih kan... rasanya mcm tgk juga dulu...

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.