#Cabaran20Hari | Pengalaman Pahit Bulan Puasa

Pengalaman Pahit Bulan Puasa

12:09 a.m
apartment
layan Hindustan tak habis-habis hahahahaha

assalamualaikum and hello lads!

http://www.quotesvalley.com/images/07/it-is-sad-when-the-person-who-gave-you-the-best-memories-become-a-memory.jpg



cabaran kelima? pengalaman pahit bulan puasa. ini paling aku tak berapa gemar nak bercerita. sebab nanti aku akan jadi sedih sebab mengenangkan benda yang sepatutnya hanya tinggal memori sendiri sahaja jauh di sudut hati dan fikiran.



apa pengalaman pahit aku? kehilangan arwah abah dan arwah ashu at the same time. boleh baca kisahnya di sini

Tragedi Ramadhan

Sad Quotes Tumblr Swag (10)

aku tak mahu ulang semula cerita di sini. aku tak kuat. tapi aku nak kongsi satu video dengan korang. satu video yang dibuat khas oleh ZackZuhairi. aku rasa dia famous dulu. sekarang macam dah senyap.

hargai apa yang masih korang ada di dunia ini. semuanya bersifat sementara sahaja okay.

 
 
post signature

Share:

16 comments

  1. mmm saya masih ingat cerita tragedi ramadhan itu. waktu tu rasa lebih mula kenal amy J Si Gadis Weird.

    Sabar semuanya ada hikmah. Mana ada manusia yang tak sayang bapanya.
    Tapi hairan bagaimana ada orang yang diberikan umur yang panjang pada kedua ibubapa mereka tetapi tidak menghargainya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka belum faham maksud kehilangan tu arz...

      :(

      Delete
    2. oh ye ke... hmmm. kita pun baru nk kenal abg arz masa tu.

      ye betul. xtaulah. sebab parents ada depan mata kot. so diorang rasa diorang berada di zon selesa.

      Delete
    3. yg masih ada kena hargai..

      Delete
  2. sedih sangat video tu Amy..huhu.memang kena dengan jiwa.

    al-fatihah untuk arwah Ayah dan Ashu Amy ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh sedih kan :)

      alfatihah. mekasih kak Sal ^^,

      Delete
  3. kehilangan adan satu kepahitan yang perlu ditelan

    ReplyDelete
  4. sabar banyak2 amy J.. doakan mereka di sana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. okay kak Eyda. saya akan doa sentiasa ^^,

      Delete
  5. menyesal la tengok video tu.. kan dah menitik airmata kat opis ni..
    malu la dgn opismate kite.... :p

    Al-Fatihah buat mereka yang terlebih dulu pergi..
    Allah s.w.t. lebih sayangkan mereka..

    *bila teringat soal rindu pada yang dah tiada, memang rasa tak kuat... huhuhuhuhuu..*

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak.. sorry kak Ain. hehehehehehe... mmg sedih video dia kan..

      Al-Fatihah :)

      Delete
  6. Be strong Amy..Jangan lupa doakan mereka..sedekah Al-fatihah...

    ReplyDelete
  7. Akak pun kalau boleh tak nak ingat tapi itulah antara kenangan pahit paling susah untuk akak lupakan..

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.