Perkahwinan Shahid Kapoor dan Meera Rajput

 Majlis Perkahwinan Shahid Kapoor dan Mira Rajput

 
10:23 p.m
apartment
buat assignment
 
assalamualaikum and hello lads!
 
 
apa khabar semua? korang kenal tak siapa Shahid Kapoor? bagi peminat obses macam aku ni, hampir kesemua filem dia aku layan. contohnya Jab We Met, R...Rajkumar, Teri Meri Kahaani, Badmaash Company dan sebagainya. banyak tapi kalau nak list satu-satu memang berkurunlah. 
 
ini pun kak Ain Dramaticuniq yang bagitahu aku. haha, kata obses tapi tak tahu pun dia dah kahwin. and bila search memang jumpa. oh, kecewa hatiku. dulu bukan main gossip Shahid Kapoor bersama Kareena Kapoor. tapi sekarang Kareena dah selamat jadi isteri kepada Saif Ali Khan pun.
 
credit to www.youtube.com
 
lama juga Shahid single. rupa-rupanya dia sudah berpunya dan sudah selamat mendirikan rumah tangga pun. dengan siapa? dengan seorang gadis bukan selebriti bernama Meera Rajput. anyways, congratulations! ucapan hanya mampu dibuat di sini sahaja.  
 
patutnya mereka berkahwin pada bulan Disember. tapi tak tahulah kenapa dipercepatkan. alah, nak kahwin. biar je la.  memang sepadan.

mari kita tengok gambar perkahwinan mereka. 

 
 
 
 
 semua gambar credited to www.india.com
 
 
post signature

Share:

9 comments

  1. huwaaa....dah kahwin!macam lah kalau dia tak kahwin, akak boleh dapat..lol!hahaaha.akak pun baru tau.minat dia gak since tengok citer Fida

    ReplyDelete
  2. Shahid kaoor...my feveret actor too....dah kahwin? congratulation!!!!

    ReplyDelete
  3. dah kawin ya.. ok laa tu mereka memang sepadan..

    ReplyDelete
  4. Owh dah kawin. Pftttttt tak kenal pon

    ReplyDelete
  5. ishkk..die kawen pun akk baru tau hari nie tau..lagi outdated! hahahhaa..
    jgn kuciwa yeee.ehhh..dah tukar ke .com ye? tahniah! dasatt amy skrg nie..
    hehehe..

    btw selamat hari raya in advance! XD

    ReplyDelete
  6. Dengar2, kareena tak dijemput dlm prkahwinan ni..hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi Cik Mimie gosip retis bollywood hahaha...

      Delete
  7. suka gak shahid kapoor tapi tak obses.. akui dia hensem je =D suka arjun lagi miahahaha..

    ReplyDelete
  8. Minat tengok muka hengsem dia jer. Takdelah sampai obses. Hehehehehe

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.