Berjalan-Jalan di Kelantan

Kenduri Kahwin di Kelantan

11:46 p.m
apartment
layan EFG
 
http://knovelblogs.com/wp-content/uploads/2012/02/Road-Trip-by-Nicholas-T.jpg
 
assalamualaikum and hello lads!
 
in shaa ALLAH harini aku akan bertolak ke Kelantan. ada kenduri kakak kepada kawan aku, Dayah. jauh nak ke Kelantan. kami berempat perempuan pula tu. mahu tak risau ummi ayah aku. harap-harap elok sahaja perjalanan esok. in shaa ALLAH..
 
pendek sahaja entri ini. doakan perjalanan kami ye. :)
 
adios~ 
 
in shaa ALLAH aku janji akan blogwalking lepas semester akhir di Uniten ni tamat. ^^
 
 
 
 
post signature

Share:

7 comments

  1. gambar kt atas ni gmbar otw nk ke kelantan ke ahaha

    ReplyDelete
  2. semoga perjalanan dipermudahkan dan semua rancangan dapat dilakukan dengan baik.. :)

    dah sampai Kelantan jangan lupa menu2 menarik original negeri Kelantan.. makan puas2.. hahahahaa..

    ReplyDelete
  3. bestnye jln2 ngn kawan2..jnji tau amy bw blog akk.. hehehehe.. :)

    ReplyDelete
  4. jangan lupe singgah tanah merah..haha

    ReplyDelete
  5. wahh bestnya jumpa kembaq kc kat sana :D

    ReplyDelete
  6. Nnti update naaa. hhe. misshh youu!

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.