Cara Mengurangkan Sengal dan Keletihan Badan

Biobax Spray
Tips Mengurangkan Sengal Badan
  
assalamualaikum and hello lads!



in shaa ALLAH Isnin ni aku dah mula bekerja di tempat baru dan stay di rumah baru. semua benda serba baru. honestly, macam-macam perasaan yang bertandang dalam hati. resah gembira, takut semua ada. aku akan bekerja di PJ selama setahun. tapi rumah aku di KL. so berulang alik dari KL ke PJ mungkin mengambil masa selama 20 minit min/max. ini secara rough sahaja sebab aku tak naik lagi bas dari rumah sewa aku tu.

bayangkan bila hari-hari naik bas seawal pukul 7. then sampai office, buat kerja semua sampai pukul 5.30 petang (kalau tak kena overtime), then balik naik bas semula. memang penat dan meletihkan. badan pun jadi sengal. dulu aku ingat lagi masa praktikal, bayangkan habis je kerja, balik rumah terus tertidur. hahahahaha. punyalah penat. tapi dulu bangun pun, sengal masih terasa. nak buat macam mana. kalau nak keluar spa, tak mampu lagi. hanya mampu menggunakan minyak panas sahaja. 

tapi sekarang dah ada alternatif baru untuk menghilangkan/mengurangkan sakit-sakit di badan. apa dia tu? ha, inilah namanya Biobax! rasa macam menyesal tak diperkenalkan awal-awal. kalau tak, maybe dari dulu aku akan jadi pelanggan setia Biobax.

apa kelebihan Biobax sampai buat aku jatuh suka tu? meh kita tengok sendiri gambar di bawah. 


nampak tu? bahan-bahan dia bukan calang-calang punya tau. ada Eucalyptus Oil, Habbatussauda yang memang kita tahu sangat banyak kebaikannya dan juga Olive Oil. semuanya bagus. sebab tu keberkesanannya sangat tinggi. 

aku bagi ummi dengan ayah yang pakai since mereka lebih banyak mengerah tenaga berbanding aku yang duduk di rumah tak buat apa. hahaha. daripada apa ummi aku kata, memang berkesan lah. pakai dekat kaki, memang berkurang rasa sengalnya. 

Cara Penggunaan:

- spray di tempat yang terasa sengal. tapi ini spray. dia memang jernih je warna. mula-mula rasa sejuk tapi jangan ingat bila sejuk tak rasa panas. ha, lama-lama nanti rasa lah sendiri panas tu datang. 

sebenarnya bukan untuk sengal badan sahaja. menurut apa yang dinyatakan dekat kotak Biobax tersebut, ini antara kebaikannya jika kita gunakan secara istiqamah:


dari cara packaging pun okay. tak mudah tumpah. memang bentuk dia macam spray biasa kita pakai. and dia berbentuk cecair. so suka hatilah nak tekan banyak mana. jangan lebih-lebih. karang panas sungguh badan, sendiri punya nasiblah. hahahaha. 
sekarang dia ada buat promosi. satu Biobax berharga RM80. harga asal dalam RM85. so, apalagi. dapatkan sekarang! and you won't regret it :) badan yang sihat mendorong kepada hari yang lebih bermakna dan indah. 
sebarang pertanyaan boleh layari:
Instagram: Biobax Official
Facebook: Biobax Official
adios~ 
 
post signature

Share:

6 comments

  1. macam yoko yoko ek? bagus ni kalau sengal-sengal . will look forward :D

    ReplyDelete
  2. assalam amy cayang..maaf lama kak wana tak jenguk sini..jangan merajuk ya..akak akhir2 ni tak ada banyak masa nak bw ..sibuk..miss u..

    ReplyDelete
  3. apapun, sekarang amy dah melalui fasa bekerja..walaupun rutin nampak padat tapi pengalaman tu sangat berharga kan..sekarang banyak alternatif untuk mengembalikan tenaga yang hilang...cari ja produk yang sesuai.. :)

    ReplyDelete
  4. bagus lah kan untuk mereka yang banyak bekerja terlalu banyak berdiri atau terlalu banyak duduk

    ReplyDelete
  5. pergi berenang pun boleh kurangkan lenguh badan

    ReplyDelete
  6. suka sangat Biobax ni sebab ada Habbatus Suada dalam ramuannya... :)

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.