Saturday, April 2, 2016

Cara Mengurangkan Sengal dan Keletihan Badan
4:00:00 PM

Cara Mengurangkan Sengal dan Keletihan Badan

6 comments:

  1. macam yoko yoko ek? bagus ni kalau sengal-sengal . will look forward :D

    ReplyDelete
  2. assalam amy cayang..maaf lama kak wana tak jenguk sini..jangan merajuk ya..akak akhir2 ni tak ada banyak masa nak bw ..sibuk..miss u..

    ReplyDelete
  3. apapun, sekarang amy dah melalui fasa bekerja..walaupun rutin nampak padat tapi pengalaman tu sangat berharga kan..sekarang banyak alternatif untuk mengembalikan tenaga yang hilang...cari ja produk yang sesuai.. :)

    ReplyDelete
  4. bagus lah kan untuk mereka yang banyak bekerja terlalu banyak berdiri atau terlalu banyak duduk

    ReplyDelete
  5. pergi berenang pun boleh kurangkan lenguh badan

    ReplyDelete
  6. suka sangat Biobax ni sebab ada Habbatus Suada dalam ramuannya... :)

    ReplyDelete

hello dear :) x salah pun baca sambil komen kan.