Awesome Canteen Sekeping Victoria, Penang

12:00:00 PM 3
assalamualaikum and hello lads! pernah dengar tak tentang Sekeping ni? Sekeping ada di merata tempat. salah satu yang aku suka adalah Sekep...

Kesetiaan dalam Perhubungan

11:10:00 AM 1
assalamualaikum and hello lads! aku minta maaf sebab cerita ini agak personal. aku nak pendam lama-lama pun susah sebab aku bukan jenis ora...

Makan Kurtos Kalacs di Rollney Penang

10:00:00 PM 2
assalamualaikum and hello lads! cuti hujung minggu yang lepas, aku buat keputusan untuk ke Pulau Pinang. alang-alang dah ke sana, aku ajak b...

Menang Anugerah Site of The Month di MWA 2018

11:02:00 PM 4
assalamualaikum and hello lads! alkisahnya haritu aku ke Pulau Pinang bukanlah setakat untuk jalan jalan cari makan. tetapi aku menerima an...

HDB loan or Bank loan

9:48:00 AM 0
HDB loan or Bank loan There are many HDB and BTO units available in Singapore, such as PunggolHDB , are you planning to buy...

Jangan Main-Main dengan Alergi

10:34:00 PM 4
assalamualaikum. normal tak untuk seseorang ada alergi? tidak kisah dari segi makanan, haiwan dan macam-macam lagi. korang ada alergi tak? a...

Makan Kambing Bakar di Cik Tri Sahara Eco Grandeur

8:47:00 PM 6
assalamualaikum semua. siapa penggemar kambing bakar? haaa, aku lah salah seorangnya tu. pantang orang offer kambing bakar, aku beratur sek...

Larian Pertama BMW Wheelcorp Premium Charity Run

1:00:00 PM 2
assalamualaikum semua. walaupun Januari baru sahaja masuk, aku tak ketinggalan untuk penuhkan segala hari dengan macam-macam aktiviti. one ...

Sambut Tahun Baru di KLCC

9:18:00 PM 5
pejam celik pejam celik dah masuk tahun 2019 kan. cepat betul masa berlalu. korang sambut tahun baru di mana? dahulu aku selalu sambut deka...

Trip Ke Hatyai 3H2M Menaiki Bas

6:44:00 PM 7
assalamualaikum and hello lads! alkisahnya salah seorang member Uniten aku ajak pergi Hatyai December ni. aku terkejut juga sebab random sa...

My Instagram

Copyright © The Minimalist Traveler. Made with by OddThemes