Lunch di Addon White Coffee Sri Rampai

12:47:00 PM 2
assalamualaikum and hello lads! selalu asyik cerita pasal kahwin kan. meh aku banyakkan cerita pasal makanan. Ahad lepas aku keluar dengan ...

Resepi Japanese Cheesecake Basic

11:43:00 AM 8
assalamualaikum and hello lads! semalam duk ralit tengok app Pizza Hut. ada buy 1 free 1 punya promo. tapi aku lebih tertarik nak beli kek ...

Petaling Street + Mingle Cafe

9:49:00 AM 5
assalamualaikum and hello lads! haritu dah bercerita mengenai BLVD House, kalini nak bercerita mengenai Mingle Cafe pula. tapi alang-alang ...

Bachelorette Party di Huda's Haven Batang Kali

11:21:00 AM 11
assalamualaikum and hello lads! Pernah tak korang dah plan nak mandi sungai, tapi sebab terlambat sedikit dari yang dirancang, akhirnya tak...

Raikan Mi Maggi Goreng Kegemaran Rakyat Malaysia

11:14:00 AM 2
KUALA LUMPUR, September 7, 2019  – Dalam menghitung detik untuk menyambut Hari Malaysia dan sebagai sebahagian daripada kempen #MAGGIgor...

Belenggu Rindu - Wany Hasrita & Dato' Jamal Abdillah

12:26:00 PM 3
assalamualaikum and hello lads! dah dengar lagu Belenggu Rindu? baru je publish dekat Youtube 2 September haritu. menarik juga lagunya. kal...

Berjalan di Royal Floria Putrajaya 2019

10:52:00 AM 6
assalamualaikum and hello lads! cuti Merdeka ni kalian pergi mana je? mesti ramai antara kita ni berehat dekat rumah je kan. lagipun cuti 3...

My Instagram

Copyright © The Minimalist Traveler. Made with by OddThemes